Regulament Frăția Baltagului – câștigă o mașină de lux și sute de premii

Regulament promoție „Frăția Baltagului – achiziționează un produs Baltagul și poți câștiga o mașină de lux și sute de premii

Perioada Campaniei: 19 octombrie 2020 – 14 februarie 2021


SECTIUNEA 1. DESCRIERE PREMII

(1) Premiul cel mare constand intr-o masina de lux, Mercedes Benz Tip C 180 Limuzina Start-up Edition in valoare de 32.959,43 euro cu TVA inclus va fi castigat prin tragere la sorti la sfarsitul campaniei. Valoarea automobilului in lei va fi calculata la cursul BNR din ziua emiterii facturii. Toate detaliile despre automobil se regasesc in anexa de la sfarsitul regulamentului.

(2) Se va acorda cate 1 sticla de Baltagul, bautura spirtoasa, 0,5 litri, pentru fiecare dintre primele 20 de mesaje de la numere diferite trimise intr-o saptamana, pe toata durata campaniei. Total premii 17 saptamani x 20 = 320 sticle/premii.

(3) Se vor acorda prin tragere la sorti (din toate sms-urile primite in saptamana respectiva, inclusiv primele 20 vor intra in tragere) 3 premii constand fiecare intr-un bax de bautura spirtoasa Baltagul 0,5 l (1 bax=12 sticle), pe toata durata campaniei. Total premii 17 saptamani x 3 bax-uri = 51 baxuri / premii.

(4) Valoarea unitara neta a premiilor de la punctul 2 este de 2.500,16 lei.

(5) Valoarea unitara neta a premiilor de la punctul 3 este de 4.781,556 lei.

Pentru a castiga unul dintre premiile oferite in prezenta Campanie publicitara, participantii trebuie sa indeplineasca prevederile si conditiile mentionate la Sectiunea 3 din prezentul Regulament.

Nerespectarea oricareia dintre acestea (prevederi/conditii), va avea drept consecinta anularea inscrierii.

Premiile si coordonatele acestora nu pot fi modificate, mutate, ajustate sau acordate sub forma de bani. In cazul refuzului unui castigator de a beneficia de premiul castigat, asa cum este acesta descris in Regulamentul Oficial, acesta va pierde dreptul de atribuire a premiului.

SECTIUNEA 2. ORGANIZATORUL SI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI

Campania publicitara „Fratia Baltagului – achizitioneaza un produs Baltagul si poti castiga o masina de lux si sute de premii”, este organizata de AFI MARKET DISTRIBUTION SRL, persoană juridică română, cu sediul în str. Ceremusului nr 18A, Mansarda, camera 14, Bucuresti, reprezentată legal de Craescu Valentiu Mircea – administrator.

si

AFI QUATTRO TOTAL S.R.L., cu sediul social in Bucuresti, str. Ceremusului nr 18A, etaj 1, camera 7, Sector 1, inregistrata număr de înregistrare la Registrul Comerțului J40/10572/2019, CUI 41510490, IBAN RO18BTRLRONCRT0507818001, deschis la Banca Transilvania, reprezentată de Administrator, Dragos Antonescu

* si cu sprijinul MEDIAPOST HITMAIL S.A., cu sediul in Str. Siriului, nr. 42-46, etaj 3, tronson 1, sector 1, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40 / 8295/2000, CUI 13351917, atribut fiscal RO, reprezentata de dl. Marian Seitan, in calitate de Director General care va actiona cu aprobarea Organizatorului, ca imputernicit, in sensul dat acestei notiuni de dispozitiile Regulamentului general privind protectia datelor nr 679/2016.

Pe perioada Campaniei, Imputernicitul MEDIAPOST HIT MAIL SA, va desfasura urmatoarele activitati: Constituie si administreaza, in conditii de deplina siguranta, o baza de date, care va cuprinde urmatoarele date cu caracter personal ale castigatorilor Campaniei: nume, prenume, numarul de telefon.

(1) Participantii la Campanie sunt obligati sa respecte termenii si conditiile Regulamentului Oficial al Campaniei (denumit in continuare „Regulamentul Oficial”).

(2) Regulamentul oficial este elaborat si va fi dezvaluit in conformitate cu legile aplicabile din Romania.

(3) Regulamentul oficial al Campaniei este disponibil gratuit pe siteul www.afimarket.ro sau pe pagina de Facebook Fratia Baltagului.

(4) Participarea la Campanie prin trimiterea unui SMS la numarul dedicat va fi considerata acceptare a termenilor si conditiilor Campaniei conform celor prevazute in prezentul document si alte anexe care vor fi adaugate ulterior acestuia si comunicate ca atare consumatorilor.

(5) Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica prezentul Regulament Oficial, mai putin premiile acordate, prin incheierea unui Act aditional la Regulament care va fi publicat pe site-ul web www.afimarket.ro si pe pagina de Facebook Fratia Baltagului si aceste modificari vor intra in vigoare numai dupa publicarea pe site.

SECTIUNEA 3. DREPTUL DE PARTICIPARE

(1) La Campania publicitara pot participa toate persoanele fizice (cu varsta de cel putin 18 ani, la data inscrierii), cu domiciliul/resedinta in Romania, cu exceptia angajatilor AFI MARKET DISTRIBUTION SRL si AFI QUATTRO TOTAL S.R.L. si cei ai altor agentii implicate in punerea in aplicare a prezentei Campanii, precum si a rudelor de gradul intai (copii si parinti) si sotilor persoanelor mentionate mai sus.

(2) Participantul va participa la prezenta Campanie publicitara luand cunostinta de conditiile mentionate mai sus.

SECTIUNEA 4. DURATA CAMPANIEI

Campania va incepe la data de 19 octombrie 2020, ora 00:01 si va inceta la data de 14 februarie 2021, ora 14:00, ora Romaniei. Campania se va desfasura in Romania.

SECTIUNEA 5. MECANISMUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI

5.1. Pentru a participa la aceasta Campanie, Participantii trebuie sa accepte urmatoarele conditii:

(1) Participantul trebuie sa aiba drept de participare potrivit prevederilor Sectiunea 3 de mai sus.

(2) Participanul trebuie sa cumpere un produs Baltagul din magazin, online sau din Horeca.

* Prin produs Baltagul, pentru magazine si online, se intelege orice sticla de 0,2 l, 0,5 l sau 2 litri „Baltagul – bautura spirtoasa”, „Baltagul – lichior cu suc de afine” sau „Baltagul – lichior cu suc de visine”.

* Prin produs Baltagul, pentru Horeca, se intelegere orice unitate de minim 100 ml de bautura Baltagul (bautura spirtoasa, lichior cu suc de afine sau lichior cu suc de visine).

(3) Participantul trebuie sa se inscrie in Campanie trimitand cel putin un mesaj text la 1740, numarul de telefon mobil dedicat campaniei.

(4) Mesajul va contine cuvintul cheie „baltagul”, numarul si data bonului fiscal sau facturii de achizitie.

(5) Participantul trebuie sa se inscrie in Campanie in perioada 19 octombrie 2020 – 14 februarie 2021.

(6) Participarea este limitata la trimiterea unui singur sms pe zi, de la acelasi numar de telefon.

(7) Un sms castigator la tragerea la sorti, saptamanala, va participa si la tragerea la sorti pentru Marele Premiu, o masina de lux, dar nu va mai fi luat in cosiderare pentru alta extragere saptamanala.

(8) Castigatorul unui premiu poate participa in continuare la extragerile saptamanale, doar cumparand un alt produs Baltagul si inscrindu-se din nou in promotie prin sms la 1740, in cursul saptamanii respective.

(9) Dupa efectuarea extragerilor saptamanale precum si tragerea la sorti a marelui premiu, o masina de lux, pentru acordarea premiilor, organizatorul va aplica un filtru de verificare a continutului mesajelor. Daca in urma verificarii, continutul mesajului castigator se regaseste si in alte mesaje participante la campanie, trimise de pe alte numere de telefon (e suficient un duplicat) premiul va fi invalidat.

5.2. Inscrierea in cadrul Campaniei:

(1) Participantii se pot inscrie in Campanie in orice moment, incepand cu 19.10.2020 (ora 00:00:01) si pana la data de 14.02.2021 (ora 13:59:59)

(2) Participantii se vor inscrie prin Mesaj text prin sms la numarul 1740 (tarif gratuit in retelele Orange, Vodafone si Telekom, Digi) continand cuvintul cheie „baltagul”, numarul si data bonului fiscal sau a facturii de achizitie a unui produs Baltagul.

(3) Participantul va primi imediat raspuns prin SMS cu mesajul:

Mesaj valid: „ Ai intrat in promotie! Urmareste pagina de facebook Fratia Baltagului pentru a vedea daca ai castigat! Detalii pe www.afimarket.ro.”

Mesaj invalid: Mesajul este incorect. Mesajul trebuie sa contina cuvantul Baltagul, numarul si data bonului fiscal sau a facturii de achizitie. Detalii pe www.afimarket.ro .

Mesaj trimis inainte de data de incepere a campaniei: “Campania “Fratia Baltagului” nu a inceput inca. Te poti inscrie incepand cu 19.10.2020, ora 00:00:01. Detalii pe www.afimarket.ro.”

Mesaj trimis dupa data de finalizare a campaniei: “Campania “Fratia Baltagului” s-a finalizat in data de 14.02.2021, ora 13:59:59. Detalii pe www.afimarket.ro si pe pagina de facebook Fratia Baltagului.”

SECTIUNEA 6. EXTRAGEREA, VALIDAREA CASTIGATORILOR SI ACORDAREA PREMIILOR

(1) In cadrul Campaniei publicitare, premiile vor fi oferite:

– a) Direct primilor 20 de participanti care trimit mesaje valide in fiecare saptamana de promotie in curs (prin saptamana de promotie se intelege intervalul cuprins intre doua zile de vineri consecutive, incepand de la ora 15.00 a primei zile de vineri si pana la ora 15:00 a urmatoarei zile de vineri )

– b) In fiecare saptamana de promotie vor fi premiate, prin tragere la sorti, cu cate un bax (12 sticle) de 0,5 l, de Baltagul – bautura spirtoasa, 3 dintre sms-urile valide trimise in cadrul saptamanii de promotie in curs.

(2) Marele premiu, o masina de lux, va fi acordat prin tragere la sorti, pe 14 februarie 2021, la finalul Campaniei. Baza de date pentru extragerea de la finalul Campaniei va contine toate SMS-urile inregistrate in conformitate cu Sectiunea 5 din prezentul Regulament. La momentul extragerii vor fi incluse toate inscrierile valide primite pe intreaga perioada a Campaniei. Mesajul castigator va face obiectul validarii conform prevederilor prezentului Regulament.

(3) Pentru extragerile saptamanale vor fi desemnate prin tragere la sorti cate 3 rezerve la fiecare extragere. In cazul in care un mesaj castigator nu poate fi validat conform prevederilor prezentului Regulament, premiul va fi acordat (daca trece procedurile de validare) primei rezerve. Daca nici in acest caz nu se poate face validarea conform Regulamentului, se repeta procedura pana la a 3-a rezerva. Daca validarea nu s-a putut efectua pentru niciuna din cele 3 rezerve, premiul se reporteaza pentru saptamana urmatoare.

(4) Pentru extragerea Marelui Premiu, o masina de lux, de la finalul campaniei, se vor desemna prin tragere la sorti 10 rezerve. In cazul in care un mesaj castigator nu poate fi validat conform prevederilor prezentului Regulament, premiul va fi acordat (daca trece procedurile de validare) primei rezerve. Daca nici in acest caz nu se poate face validarea conform Regulamentului, se repeta procedura cu urmatoarea rezerva. Daca validarea nu s-a putut efectua pentru niciuna din cele 10 rezerve, se repeta tragerea la sorti, la o data stabilita de organizator, dar nu mai mult de 20 de zile de la data extragerii Marelui Premiu, respectiv 14.02.2021.

(A) Extragerea

(1)In cadrul Campaniei publicitare, premiile de la Sectiunea 1, punctele 2 si 3, vor fi acordate direct si prin tragere la sorti in fiecare zi de vineri din perioada de desfasurare a campaniei.

Vor fi acordate direct 20 premii si 3 premii prin tragere la sorti.

Tragerea la sorti va avea loc pe pagina de facebook Fratia Baltagului, in fiecare zi de vineri din perioada promotiei, incepand cu ora 17.00.

(2)Pentru acordarea marelui premiu, o masina de lux, la sediul AFI MARKET DISTRIBUTION SRL din str. Ceremusului nr 18A, Mansarda, camera 14, din toate SMS-urile valide inscrise in campanie pe toata durata acesteia, vor fi extrase SMS-ul castigator si cele 10 rezerve prin intermediul unei platforme digitale securizate, in prezenta unui notar public. Primul va fi extras SMS-ul castigator dupa care, in ordine, cele 10 rezerve. Tragerea la sorti va fi transmisa pe pagina de facebook Fratia Baltagului.

(B) Validarea

(1) Pentru validarea premiilor de la Sectiunea 1, punctele 2 si 3, castigatorii premiilor vor fi contactati telefonic, de Organizator, in termen de 5 zile lucratoare de la momentul tragerii la sorti.

(2) Daca, in termen de 2 zile lucratoare de la data inceperii actiunilor de contactare, Organizatorul nu poate contacta castigatorii in urma apelarii telefonice de 2 ori in cursul fiecarei zile lucratoare, Organizatorul are dreptul de a-i invalida. Imediat dupa acordarea premiului, Organizatorul este eliberat de orice raspundere fata de castigatori care rezulta in baza prezentului Regulament.

(3) Convorbirile telefonice vor fi inregistrate pentru a putea fi utilizate ca mijloace de proba in eventualele contestatii in legatura cu procesul de validare a castigatorilor si de inmanare a premiilor oferite in cadrul promotiei.

(4) In urma acceptului inregistrarii apelului, Participantului – Castigator i se va solicita sa:

A. Declare urmatoarele informatii:

– nume si prenume;

– adresa de livrare a premiului;

– adresa personala de email

B. Trimita o copie/poza a unui bon fiscal/factura care sa dovedesca achizitionarea unui produs Baltagul. Bonul fiscal trebuie sa fie din perioada 19 octombrie 2020 – 14 februarie 2021.

(5) Copia/poza se va trimite electronic, la numarul de whatsapp 0756.067.720 sau la adresa de e-mail client@afimarket.ro.

(6) Pentru validare, bonul fiscal sau factura trebuie sa aiba acelasi numar si aceeasi data ca cele mentionate in sms-ul prin care participantul s-a inscris in promotie. Daca un castigator nu indeplineste conditiile, atunci comisia va utiliza rezerva aferenta momentului castigator si va repeta procedura de validare de mai sus cu acesta.

(7) Imposibilitatea Participantilor de a face dovada detinerii si trimiterii documentelor solicitate in termen de 24 de ore de la contactarea de catre organizator, duce la considerarea Castigului ca invalid, respectiv la pierderea dreptului de atribuire a premiului, fara nicio despagubire din partea Organizatorului.

(8) Numele castigatorilor si premiile castigate vor fi afisate pe pagina de facebook Fratia Baltagului in termen de maxim 20 de zile calendaristice de la validarea acestora.

(9) Castigatorii care vor primi premiile prin curier se va considera ca intrarea in posesie are loc la momentul in care castigatorul semneaza procesul-verbal de predare/primire a premiului. Premiile care se vor expedia pe cheltuiala Organizatorului.

(10) Pentru validarea Marelui Premiu, o masina de lux, castigatorul va fi contactat telefonic, de Organizator, in termen de 5 zile lucratoare de la momentul tragerii la sorti.

(11) Daca, in termen de 2 zile lucratoare de la data inceperii actiunilor de contactare, Organizatorul nu poate contacta castigatorul in urma apelarii telefonice de 2 ori in cursul fiecarei zile lucratoare, Organizatorul are dreptul de a-l invalida. Imediat dupa acordarea premiului.

(12) In urma acceptului inregistrarii apelului, Participantului i se va solicita sa:

A. Declare urmatoarele informatii:

– nume si prenume;

– codul numeric personal conform cartii de identitate valabile (valoarea premiului depaseste 600 lei);

– adresa personala de email;

B. Trimita o copie/poza a unui bon fiscal/factura care sa dovedesca achizitionarea unui produs Baltagul. Bonul fiscal trebuie sa fie din perioada 19 octombrie 2020 – 14 februarie 2021.

(13) Copia/poza se va trimite electronic, la numarul de whatsapp 0756.067.720 sau la adresa de e-mail client@afimarket.ro.

(14) Pentru prevalidare, bonul fiscal sau factura trebuie sa aiba acelasi numar si aceeasi data ca cele mentionate in sms-ul prin care participantul s-a inscris in promotie. Daca un castigator nu indeplineste conditiile, atunci comisia va utiliza rezerva aferenta momentului castigator si va repeta procedura de validare de mai sus cu acesta.

(15) In cazul in care Participantul nu doreste inregistrarea convorbirii sau nu doreste furnizarea tuturor informatiilor necesare procesului de validare, dupa incheierea apelului, acesta va primi un sms cu o adresa de e-mail unde poate completa datele sale necesare pentru procesul de validare si inmanare a premiului.

In urma verificarilor si a parcurgerii procesului de validare, Participantul va primi o confirmare din partea Organizatorului, iar in cazul in care se constata nereguli cu documentul primit, acesta va fi anuntat si rugat sa reincarce copie/poza documentului intr-un nou e-mail.

In momentul finalizarii procesului de validare, Participantul va fi informat de statusul validarii (valid/invalid) in termen de 10 zile lucratoare de la momentul primirii documentelor necesare validarii

(16) Imposibilitatea Participantilor de a face dovada detinerii si trimiterii documentelor solicitate in termen de 24 de ore de la contactarea de catre organizator, duce la considerarea Castigului ca invalid, respectiv la pierderea dreptului de atribuire a premiului, fara nicio despagubire din partea Organizatorului.

(17) Daca un premiu nu se acorda ca urmare a neindeplinirii de catre Participant a uneia sau a mai multor conditii de validare, Organizatorul va desemna drept castigator, sub rezerva indeplinirii tuturor conditiilor prevazute de prezentul Regulament, urmatorul castigator(rezerva) aferent momentului castigator. Daca nici aceasta nu indeplineste conditiile necesare, se vor avea in vedere, in ordinea cronologica a inscrierilor, urmatorii castigatori(rezerve) aferenti momentului castigator. Acesti Participanti vor fi notificati si validati de catre Organizator in termen de maxim 5 zile de la data constatarii neindeplinirii de catre Participantul extras/desemnat initial a conditiilor prezentului Regulament.

(18) Participantii din prezenta Campanie au dreptul de a inainta reclamatii Organizatorului Campaniei in cazul in care considera ca au fost nedreptatiti.

Pentru a fi considerate valabile, toate reclamatiile trebuie inaintate pana la data de 24.02.2021 la AFI MARKET DISTRIBUTION SRL, cu sediul în str. Ceremusului nr 18A, Mansarda, camera 14, Bucuresti si trebuie sa includa o descriere a situatiei care a generat reclamatia si un numar de telefon valabil. Reclamatiile vor fi adresate in atentia echipei Fratia Baltagului. AFI MARKET DISTRIBUTION SRL va avea putere de decizie completa si definitiva asupra reclamatiei.

(19) Organizatorul nu va fi responsabil pentru niciun fel de interdictii ale castigatorilor, pentru absenta documentelor de identitate sau nevalabilitatea documentelor castigatorilor.

(20) Pentru a intra in posesia premiului, castigatorii nu vor face nicio plata suplimentara, indiferent de titlul acesteia (de exemplu, impozite, etc).

(21) Pentru castigatorul premiului cel mare, masina de lux, validarea finala se va face la sediul AFI MARKET DISTRIBUTION SRL, în str. Ceremusului nr 18A, Mansarda, camera 14, Bucuresti, la o data ulterioara tragerii la sorti, stabilita de comun acord cu Organizatorul, dar nu mai tarziu de 20 zile de la efectuarea tragerii la sorti. Pentru a fi validat premiul participantul va trebui sa prezinte in original bonul fiscal/factura cu care s-a inscris in concurs si a fost desemnat castigator. Deplasarea participantului la campanie la sediul AFI MARKET DISTRIBUTION SRL se va face pe cont propriu.

Imposibilitatea prezentarii documentului solicitat, in original, duce la invalidarea premiului fara nicio obligatie din partea Organizatorului.

Daca documentul solicitat este valid se va considera ca intrarea in posesie are loc in momentul in care castigatorul semneaza procesul verbal de predare-primire a premiului si restul de documente necesare inmatricularii automobilului ce vor fi puse la dispozitia acestuia de catre organizator odata cu predarea premiului. Predarea premiului cel mare se va face personal, la o locatie stabilita de comun acord.

(22) Participarea la aceasta Campanie promotionala poate implica consimtamantul castigatorilor pentru faptul ca, in baza acordului lor expres si liber exprimat, in scris, Organizatorul sa poata realiza fotografii cu castigatorii in scopul asocierii cu marca „Baltagul”, insa numai in legatura cu prezenta Campanie promotionala si fara a aduce atingere imaginii sau drepturilor acestora. Cesiunea si utilizarea acestor fotografii de catre Organizator se vor face fara nicio plata suplimentara pentru castigatori. Castigatorii carora li se va solicita realizarea fotografiilor vor semna o declaratie scrisa in acest sens, la momentul semnarii procesului-verbal de predare-primire a premiului, exprimand acceptul sau refuzul, neexistand nicio conditionare a validarii premiului sau a intrarii in posesia premiului, de acest eventual accept.

Premiile care nu vor fi acordate in cursul Campaniei promotionale vor fi anulate, vor pierde calitatea de premiu si vor ramane proprietatea Organizatorului.

SECTIUNEA 7. TAXE SI IMPOZITE

(1) Organizatorul campaniei va calcula, reține și vira impozitul pe venitul din premiile acordate prin aplicarea cotei de 10% asupra valorii brute a premiului din care se va scădea cota forfetară de 600 lei, potrivit articolelor 108-110 din Legea 227/2015 privind Codul fiscal.

SECTIUNEA 8. LITIGII

Eventualele litigii care apar intre Organizator si participantii la prezenta Campanie vor fi solutionate pe cale amiabila, Iar in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele de judecata romane competente.

SECTIUNEA 9. RASPUNDEREA ORGANIZATORULUI

Organizatorul Campaniei va acorda premiul persoanei validate in conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial. Organizatorul nu este raspunzator pentru calitatea premiilor si nu acorda garantie privind termenul de utilizare sau functionarea premiilor acordate.

SECTIUNEA 10. GDPR – Prelucrarea datelor cu caracter personal

Participarea la Campanie prin trimiterea unui SMS la numarul dedicat va fi considerata acceptare a prelucrarii datelor cu caracter personal privind: nume, prenume, cetatenie, semnatura, adresa, telefon, e-mail, si a datelor cu caracter personal avand functie de identificare (cod numeric personal, seria si numarul actului de identitate/pasaportului) si cu prelucrarea copiei cartii de identitate in scopul acordarii premiilor si in scopuri precum: corespondenta contractuala, statistici interne; efectuarea unor activitati de gestiune economica, financiara si/sau administrativa in cadrul AFI; generarea de rapoarte cu privire la activitatea AFI, cu scopul de facilita efectuarea managementului si a analiza performanta AFI; arhivarea documentelor care se incheie cu privire la relatia cu dvs., realizarea unui serviciu de registratura; realizarea de activitati de marketing sau publicitate de tip general.

Temeiurile prelucrarii: consimtamantul acordat de dvs.; incheierea si/sau executarea unui contract, obligatii legale aflate in sarcina AFI (e.g. identificarea dvs., identificarea si prevenirea spalarii banilor si finantarii terorismului); in baza interesului legitim al AFI (e.g., centralizarea operatiunilor si mentinerea unei baze de date interne,

Destinatarii datelor dvs. pot fi: distribuitorii AFI; furnizori de servicii necesare desfasurarii activitatii AFI; institutii publice de supraveghere a activitatii; autoritati publice etc.

Consimtamantul privind prelucrarea datelor cu caracter personal poate fi revocat in orice moment, cu efect ulterior printr-o notificare gratuita catre AFI. Notificarea de revocare a consimtamantului poate fi realizata prin e-mail catre dpo@afitd.ro sau prin posta, la adresa sediului AFI, cu scrisoare recomandata cu confirmare de primire. Revocarea consimtamantului nu afecteaza legalitatea utilizarii datelor inainte de retragerea consimtamantului si nu produce efecte asupra prelucrarii datelor.

Drepturile dvs. privind datele cu caracter personal prelucrate sunt: (1) Dreptul de acces la datele cu caracter personal, (2) Dreptul la rectificare, (3) Dreptul la stergerea datelor sau „dreptul de a fi uitat”, (4) Dreptul de a va retrage consimtamantul; (5) Dreptul la restrictionarea prelucrarii, 6) Dreptul la portabilitatea datelor; (7) Dreptul la opozitie, 8 Dreptul de nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automata a datelor dumneavoastra, (8) Dreptul de a depune o plangere la AFI si/sau la autoritatea competenta privind protectia datelor, (10) Dreptul de a va adresa justitiei.

(11) Dreptul de a fi notificat cu privire la brese de securitate care au sau ar putea avea impact asupra datelor personale.

Datele sunt prelucrate pentru indeplinirea obligatiilor legale prevazute in sarcina AFI, refuzul de comunicare genereaza imposibilitatea acordarii premiilor. Datele cu caracter personal cerute de AFI in vederea incheierii si sau executarii procesului-verbal sunt considerate obligatorii pentru încheierea și executarea procesului-verbal si acordarea premiilor, pe cale de consecință directă sau indirectă a prevederilor legale. Refuzul dvs. de a furniza astfel de date determină imposibilitatea AFI de a oferi premiul.

Pentru exercitarea drepturilor dvs. privind datele, precum si pentru intrebari suplimentare cu privire la aceasta informare sau in legatura cu prelucrarea de catre AFI a datelor personale, va rugam sa contactati responsabilul nostru pentru protectia datelor personale, prin posta sau prin cerere scrisa si semnata olograf, la sediul AFI din Bucuresti, Sector 1 , Str. Ceremusului. nr 18A.

Pentru a depune o sesizare/reclamatie la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal, datele de contact sunt: http://www.dataprotection.ro/, anspdcp@dataprotection.ro, B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, cod postal 010336 Bucuresti, Romania, Tel. fix: +40.318.059.211,+40.318.059.212, Cabinet Presedinte +40.318.059.220; Fax+40.318.059.60

Anexa: Specificatii Mercedes Benz Tip C 180 Limuzina Start – up Edition :

MB PKW Tip C 180 Limuzina Start-up Edition

Model 205.076.1 RO1

constructiv:

Vehicul in dotarea de baza de la producator

Vopsire: 149 Vopsea nemetalizata alb Polar

Tapiterie: 001 Stofa Aberdeen neagra

CO2 Emission Total {Combined) 158 g/km
Fuel Consumption Total {Combined) 7.0 1/l00km
CO2 Emission Weighted, Combined g/km
Fuel Consumption Weighted, Comb. 1/l00km
Pure Elektra Vehicle Total km
CO2 Emission Total {Combined) {Gas) g/km
Capacitatea cilindrica 1497 cc
Puterea maxima 115 kW
Puterea maxima 156 hp
Turatia la puterea maxima 5300-6100 rpm
Viteza maxima 223 km/h
Timpul de accelerare 0 – 100 km/h 8,6 s
Turatia maxima 6500 1/min
Tip cutie de viteze

Tip combustibil

auto.

s

Consumul mixt, minim 6,1 1/l00km
Consumul mixt, maxim 6,4 1/l00km
Norma de poluare EURO 6D-ISC-FCM
Emisii CO2 minim 139 g/km
Emisii CO2 maxim 147 g/km
VDA-spatiu bagaje, inchis 455 L
Ampatament 2840 mm
Tip anvelope fata 225/55 R16 95V
Tip anvelope spate 225/55 R16 95V
Masa totala 2055 kg
Masa proprie 1475 kg
Numarul maxim de locuri 5
Fuel Consumption Total (Combined) kg/l00km
Fuel Consumption Weighted, Comb. kg/l00km
CO2 Emiss. Extra Urban non-Plugln 114 g/km
CO2 Emission Combined (non-Plugln) 140 g/km
CO2 Emission Urban {NEDC) 185 g/km
CO2 Emission Total Comb. Plug-In NEDC g/km
Consumption Total (Combined) (Gas) m3/100km
CO2 Emission Combined (NEDC) g/km
AER Combined km

 

REGULAMENTUL AUTENTIFICAT POATE FI CONSULTAT AICI